Kampaň s vizí a přesahem: Studentky MÚVS vítězkami Marketéra roku JUNIOR

Sdílet
23.5.2025 - Masarykův ústav vyšších studií ČVUT v Praze | Alžběta Wostra

Studentky Masarykova ústavu vyšších studií ČVUT Štěpánka Caroline Di Maio a Beáta Postlová získaly 1 místo v prestižní soutěži Marketér roku JUNIOR 2024, kterou pořádá Česká marketingová společnost

Vítězná kampaň s názvem „Poznej svět Změň názor “ zaujala odbornou porotu v kategorii Marketingová strategie Téma letošní výzvy – Jak úspěšně komunikovat značku v polarizované společnosti – pojaly studentky s mimořádnou hloubkou, empatií a důrazem na hodnotovou komunikaci Jejich projekt ukázal, že i mladá generace dokáže vytvářet kampaně s jasnou vizí a silným společenským přesahem
Štěpánka a Beáta prezentovaly svou práci na slavnostním večeru na Pražském hradě, kde zazněly i vítězné kampaně hlavní kategorie, včetně projektu Partners Banky, a s Jejich vystoupení potvrdilo, že strategické uvažování, cit pro aktuální témata a profesionální přístup nejsou výsadou pouze zkušených marketérů

Cenu předal předseda Klubu učitelů marketingu ČMS Ing Libor Nečas, Ph D

Gratulujeme studentkám k tomuto mimořádnému úspěchu a děkujeme celému pedagogickému týmu MÚVS ČVUT za podporu a inspiraci Právě díky jejich vedení vyrůstá generace marketérů, která se nebojí přemýšlet do hloubky a tvořit kampaně, které mají smysl

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website These cookies will be stored in your browser only with your consent You also have the option to opt-out of these cookies But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience

http://www.muvs.cvut.cz/2025/05/kampan-s-vizi-a-presahem-studentky-muvs-vitezkami-marketera-roku-junior